maandag 1 juni 2009

COCO AVANT CHANEL THE MOVIE WAS SUPER !!!


Op 28/5/09 ben ik naar de première gegaan van Coco Avant Channel. Een geweldige film echt super. Ik vond het leuker dan ik het had verwacht. Wat mij het meeste aanspraak was hoe zij altijd haarzelf trouw blijft. Zij was anders dan die vrouwen in die tijd en kleedde ook anders , maar voor haar was dat geen punt, zij geloofde in haarzelf en dat haar kleding en manier van stylen het beste waren voor de vrouw. Comfort en classic vond ze heel belangrijk. Een hardwerkende vrouw die haarzelf door de armoede zelf sleepte naar de top, zonder zichzelf alleen 1000 reden te geven om het niet te doen. Nu heb ik zeker meer respect voor haar en het was ook een lesje voor mij om te zien dat niks is onmogelijk. Als je iets wil bereiken in wat je zelf goed in bent ga ervoor en anders zijn dan andere is goed want het maakt je uniek.

xxx Vitas



1 opmerking:

THANKS 4 THE COMMENT! I REALLY APPRECIATE YOU TAKE THE TIME TO READ MY POST! ENJOY YOUR DAY, LOVE!