maandag 31 mei 2010

Image Hosted by ImageShack.us





















Patrick Nagel was een Amerikaan artiest (November 25, 1945 - Februari 24, 1984). Hij creëerde populaire illustratie op reclame borden, canvas en papier. Het meeste van zijn kunst was de trots elegantie en schoonheid van de vrouw, op een Art Deco manier. Hij was ook bekend voor onder andere als illustrator van de playboy magazine.

Toen ik zijn foto's tegen kwam moest ik meer over hem weten. Ik vind zijn manier van tekenen heel bijzonder. Hij weerpiegelt elegantie en zelfverzekerdheid in een vrouw.





Wat mij opviel is dat Rihanna heel veel heeft van de vrouw in Patrick schilderijen....of zit ik er hellemaal naast >>???






Dont Rihanna just looks like Patrick Nagel art model???


Sharing with love,

Vitas...♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

THANKS 4 THE COMMENT! I REALLY APPRECIATE YOU TAKE THE TIME TO READ MY POST! ENJOY YOUR DAY, LOVE!