maandag 7 juni 2010

AMERICA NEXT TOP MODEL: TEYONA ANDERSON











Yesssssssss, Teyona Anderson is America Next top model geworden. Celia en Allison waren ook leuk. Ze heeft hard gewerkt voor de titel. Wat ik het meest bijzonder vond aan haar, is dat zij haar beste kanten naar voren wist te brengen. Dat was altijd haar voordeel tot het laatste moment. Ik vond het deze keer een hele leuke America Next Top Model, want de meiden gingen echt hun best doen om de titel en niet elkaar afzeiken of zwart maken.


Wie was jullie favoriete???
Vonden jullie dat Teyona moest winnen??? :)


Sharing with love,
Vitas...♥

6 opmerkingen:

  1. Ik heb het dit seizoen niet gevolgd, maar ik vind dat Teyona geen -wauw- uitstraling heeft hebben eigenlijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mijn favoriet was allison!
    Nouja, voor de finale toen er nog een stuk of 6 in zaten ofzo had ik hele andere favorieten. Maar met de finale van Allison mijn favoriet. Ik vind het jammer dat zei niet heeft gewonnen maar aan de andere kant, Teyona heeft het ook wel verdient

    BeantwoordenVerwijderen
  3. your blog is very nice!
    too bad I didn't watch this edition of america next top model, this girl seems great!

    http://subconchicness.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. thanks voor je reactie! ben ook heel blij met mn stage hihi!
    jij hebt ook een leuke blog... :) en ik was trouwens ook voor teyona, ze is echt ontzettend mooi. xxx Silke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. elle est vraiment très belle, j'aime beaucoup

    BeantwoordenVerwijderen

THANKS 4 THE COMMENT! I REALLY APPRECIATE YOU TAKE THE TIME TO READ MY POST! ENJOY YOUR DAY, LOVE!