zaterdag 19 juni 2010

LAETITIA CASTA (RIHANNA'S TE AMO MUSIC VIDEO MODEL)






Ik ben hellemaal weg van de nieuwe clip van Rihanna Te 'Amo'. Het is ondeugend en super sexy! Maar ik vroeg me steeds af, wie is dat model die met Rihanna speelt in de videoclip? Ik vind haar zo 'hot' de manier hoe ze eruit ziet. Haar rol met Rihanna maken de videoclip compleet.
Haar naam is Laetitia Casta. Een Franse supermodel geboren in 1978 in Frankrijk.Haar carrière begon toen ze 15 jaar was. Ze is het officiële gezicht van L'oreal en anderen reclamecampagnes.

Wat vinden jullie van Laetitia in de videoclip van Rihanna Te amo???

Sharing with love,

Vitas

2 opmerkingen:

  1. Rihanna mag dr handjes dichtknijpen dat ze haar heeft kunnen krijgen! Ik vind haar geweldig hou niet zo van het liedje!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Rihanna had beter kunnen krijgen.. Sorry, mijn mening

    BeantwoordenVerwijderen

THANKS 4 THE COMMENT! I REALLY APPRECIATE YOU TAKE THE TIME TO READ MY POST! ENJOY YOUR DAY, LOVE!