vrijdag 4 juni 2010

SPAAR TECHNIEK :) OM HEEL VEEL LEUKE TE DINGEN DOEN






Sparen klink bekend in de oren maar niet iedereen maak veel kennis mee :)

Zoals andere meisjes houd ik ook van om te gaan shoppen en lekker terrasje pakken!

Maar dat kost allemaal geld en hoe meer je het doet, hoe meer het kost!

Ik was het een beetje zat om geld op te maken zonder dingen te doen die ik 'leuk vind'.

Dus besloot ik een spaartechniek te bedenken waar ik een overzich heb van waaraan ik mijn geld in die maand wil gaan gebruiken.


Dit zijn de Stappen:

Ten eerste betaal je je vaste lasten; dat zijn dingen waar je aan vast zit en betaald moeten worden en boodschappen.

Ten tweede sparen; zoek een doel of iets dat je graag wilt hebben en spaar hiervoor.

Als laatste houd je geld over. Deze geld is om de maand mee te doen en die geld kan je indelen voor de spaartechniek. Zo heb je een overzicht waar je geld naar toegaat!



Nu komt de spaartechniek:

Je koopt 3 spaarpoten/doosje (die makkelijk open gaan), (want let op deze geld is niet om te
sparen is om in te delen!)
Kan ook 1 of 2 zijn hang vanaf wat jij leuk vind om te doen.
De drie spaarpoten hebben verschillende doelen.
De 1 is voor bijvoorbeeld kleding , de 2 voor bijvoorbeeld leuke dingen doen en de 3 voor iets dergelijk.
Dit is een voorbeeld ervan maar jij kan het natuurlijk naar je eigen inzicht doen.
Dus elke maand van het geld dat over is deel je het in de 3 spaarpotten en zo heb je een overzicht dat je geld opgaat in dingen die jij leuk vind!




Hopelijk hebben jullie er wat aan en veel leuke dingen kunnen doen :)


Sharing with love,


Vitas...♥

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

THANKS 4 THE COMMENT! I REALLY APPRECIATE YOU TAKE THE TIME TO READ MY POST! ENJOY YOUR DAY, LOVE!