maandag 11 mei 2009

AGYNESS DEYN...ROCKS !!!


Supermodel agyness Deyn, een van mijn favoriete model. Wat ik zo leuk aan haar vindt is, dat ze uniek is en durft haarzelf te zijn. Ze draagt wat ze wel en hoe ze het wel en dat maak haar heel bijzonders in mijn ogen. Hier mijn favoriete look van Agyness Deyn;



Love the hat en de kleuren combinatie...

Deze street chic look is geweldigggg, de manier hoe ze haar jongensachtig look met aparte accessoires combineert vind ik te gek...




Tomboy with style, alleen zij kan de short zo goed en apart combineren...


mistereus, dat gevoel krijg ik bij deze look....



Gaaf , leuke schoenen toch zie je dat zelf bij fotoshoot zij haar style trouw blijft...

Rock chic, comfort en toch heel agyness, deze model is echt een inspiratie...

AGYNESS DEYN STYLE ROCKS...LOVE IT. U?

xxx Vitas


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

THANKS 4 THE COMMENT! I REALLY APPRECIATE YOU TAKE THE TIME TO READ MY POST! ENJOY YOUR DAY, LOVE!