donderdag 7 mei 2009

I LOVE THE BOYFRIEND LOOK ...!!!



The Boyfriend trend, een van mijn favoriete trend van het moment. Het is meer ontstaan door beroemde mensen zoals, Katty Holmes en ook Victoria Beckham is ermee gespot.


Katty Holmes

Het verhaal achter deze trend is meer dat je de broek van je vriend of broer leent en je eigen style bijvoedt, zoals de onderkant van de broek oprollen.


Mooie hoge hakken (b.v. Gladiator) leuke sandalen (b.v. sleehak schoenen) of gewoon platte mannelijke schoenen horen ook bij deze trend, met De Boyfriend blazer maak je de outfit af. Als je de broek van je vriend al hebt gepakt neem ook gelijk zijn blazer mee...haha.

Get Inspired The Boyfriend Look;






Ben je ook zo gek op deze mode , wat vind je ervan?



4 opmerkingen:

  1. Ik houd van boyfriendblazers! en opgerolde jeans ! en gladiator hakken! Ik houd dus gewoon van die trend, haha.

    xx birgit

    BeantwoordenVerwijderen
  2. i also love the boyfriendlook :)
    these jeans and these blazers are just fantastic!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja ik vind die look ook vet stoer !
    Ps; antwoord op jouw vraag bij mij heb ik op mijn site gegeven (a)

    BeantwoordenVerwijderen

THANKS 4 THE COMMENT! I REALLY APPRECIATE YOU TAKE THE TIME TO READ MY POST! ENJOY YOUR DAY, LOVE!