zondag 3 mei 2009

[[[...Mathew Williamson...Ontwerpt voor H&M...]]]



De Britse ontwerper Matthew Williamson zal voor voorjaar/zomer 2009 een collectie voor H&M ontwerpen.

Op 23 april wordt in een aantal geselecteerde winkels een exclusieve dameslijn gelanceerd die half mei gevolgd wordt door zomerkleding voor dames én heren in alle H&M-winkels wereldwijd.

“Het is een ongelofelijke kans om met H&M te kunnen samenwerken en een ‘Matthew Williamson for H&M’ capsulecollectie te creëren. Ik vind het spannend dat nu mijn ontwerpen voor H&M voor zoveel mensen wereldwijd bereikbaar zullen zijn. Ik hoop dan ook dat iedereen mijn kleding met veel plezier zal dragen”, aldus Matthew Williamson.

H&M over de samenwerking: Matthew is fantastisch met prints. Hij heeft oog voor speciale combinaties en werkt daar op een nieuwe en geheel eigen manier mee. Zijn mixes creëren een enorm hedendaagse Londense look.

Het is een stijl voor mensen die speciaal willen uitzien. Maar zijn kleding kan ook op een nonchalante manier gedragen worden, het is speels.

Collectie van Mathew Williamson voor H&M;












Ik vind het wel een mooie collectie , zouden jullie het kopen of niet?

p.s. ONDERAAN KAN JE EEN REACTIE LATEN WAAR REACTIE STAAT

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

THANKS 4 THE COMMENT! I REALLY APPRECIATE YOU TAKE THE TIME TO READ MY POST! ENJOY YOUR DAY, LOVE!