vrijdag 15 mei 2009

THE DRESS DONT MAKE THE WOMAN... THE WOMAN MAKE THE DRESS


JURKEN

Ik hou van jurken, ze zijn vrouwelijk en sexy. Het hang natuurlijk van je eigen smaak af.
De zomer is bijna nabij en daarom heb ik een paar leuke jurken opgezocht op het net die ik heel leuk vond.
Ik vind dat als je een jurk draagt je het persoonlijk moet maken, is leuker.

Als je veel van sjaals houdt draagt gewoon een leuke sjaal bij als je gek bent op brillen draagt een leuke bril maar.... Maak het je eigen en houd je niet te lang bezig met '' met wat zou dit of dat passen''. Het beste outfit vind ik de outfit waarin je jezelf voelt en op je gemaakt bent.













Ik hou van comfort, is duidelijk te zien op de foto's. Zomer jurken is ook zeker een must-have voor deze zomer ze zijn makkelijk en heel stylish... Wat vinden jullie ervan?
xxx vitas

4 opmerkingen:

  1. Die op 1 na laatste, is zóooo leuk!
    Hebbenhebbenhebben, haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ahahah ja he echt een schat van een jurk... die soort prints jurkjes krijgt je veel te zien deze zomer :)

    xxx Vitas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Echt hele leuke jurkjes!
    Leuk blog btw!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I want it all. leuke blog overall btw, je header en streetstyle faves zijn heul mooi ^^

    BeantwoordenVerwijderen

THANKS 4 THE COMMENT! I REALLY APPRECIATE YOU TAKE THE TIME TO READ MY POST! ENJOY YOUR DAY, LOVE!